viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

KUNDE INTE

Publicerad 2012-05-28 13:32:25 i Allmänt

Jag kunde verkligen inte sova, bra!!!
Eller inte.
Så jag stannade hemma, och jag har sovit, ätit frukost & kollat på tv.
Kollar på "en plats på landet" nu, Hihihi så spännande.
När det är slut ska jag plugga spanska till provet som är på onsdag. Fml. Skjut mig?!?!
Jaja bara att se glad ut och göra det.
Tror faktiskt att det kommer gå ganska bra.
När jag har pluggat en stund ska jag städa, för om Sarah kommer vill jag inte att det ser hemskt ut, hihi.
Och när jag är klar med städningen ska jag plugga lite till.

ÄR SÅ SJUKT JÄVLA TRÖTT PÅ FALSKA MÄÄNNNIIKSSSKKKOOOR

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela