viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

ALLA SOM ÄR BORTA FÖRTJÄRNAR ATT HYLLAS, ALLA SAKNAR NÅGON

Publicerad 2012-06-17 22:17:24 i Allmänt

Ni borde vara här, min familj som är borta.
Therese - Syster 
Jan - Pappa 
Mattis- Farfar 
Anna-Lisa - Farmor 
Bengt - Morfar 
Janne - Morbror 

Senså umgås inte jag med mina två kvarstående systrar av olika andledningar.
Det är inte ofta jag säger dethär, men jag saknar er.
Inte era misstag, men ni kunde vara bra ni också..
Fan asså.

Jag bara önskar att just ni kunde komma tillbaka. Alla har en stor fet släkt, utom jag.
Det här är ingen "tyck synd om mig text" vill bara skriva av mig.
Jag saknar er så sjukt mycket, alla. 
Det enda jag har kvar av er är minnena. Alla minnen med er.
Det är verkligen helt sjukt att ni är borta. Sanningen svider så jävla hårt.
Vet inte vad jag ska tro, varför dog ni? Alla säger att det som händer sker av en andledning. Men jag finner ingen andledning till att ni dog.
Kanske att jag blev starkare?.. jag vet inte. Men det finns inget bra med det här.

fan asså..

Kommentarer

Postat av: emma larsson

Publicerad 2013-10-31 07:49:00

Du ska veta att mamma har förändrats as mycket hon har slutat med allt nu o hon är gift med en bra man osånt. Så du vet så var de alla som betedde sig! Men ha de bra min fina moster:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela