viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

SKEPP OCH HOJ, TYP ROLIGT. ELLER INTE

Publicerad 2012-06-13 19:30:50 i Allmänt

Tjaaaaaa!
Nu sitter jag i sängen med datorn och bara tar det lugnt efter en hektisk dag.
Dagen började med en chill & rolig skoldag.
Vi fick sluta ca 12.40 och då gick jag hem och sätta mig och glodde in i en vägg...
Typ så iafl.
Sen 14.30 åkte jag och kollade till folke och vidare till frisören.
Slingade håret och klippte mig.. huhu!
Eftersom det inte funkar att lägga upp bilder får ni vänta lite.
Jag blev iafl sjukt nöjd och fick det så jag vill ha de!

IMORGON: är det skolavslutning, sommarlovet kommer och räddar min sömn bra!; huhuhuhh.
Chrillan & Wilmus följer med mig hem direkt efteråt. Vet inte när vi ska dra till dom andra godingarna, får se!

Det enda jag har kvar inför imorgon är städning, och lägga fram lite skit.

Uppdaterar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela