viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

ORKADE INTE BLOGGA IGÅR

Publicerad 2012-06-16 12:42:21 i Allmänt

Kom hem runt 21.00 kanske, då beställde mamma och jag pizza. Åt och pratade lite, sen satt jag i min säng, med datorn + cola + plopp hela kvällen/natten. Och Fyfan va gött det va!
Idag kommer Hannah & Maja hit. Dom ska sova här.. Blir nog bra!
Så imorgon vet jag inte riktigt när dom åker hem, men jag hoppas tidigt för jag behöver verkligen rida.
På måndag drar jag, Emma, Micke och mamma till Sunne vatten grej.
På tisdag kanske Julia kommer hit, en tjej från Karlskoga. Då ska vi nog ut och rida. Möjs!
Uppdaterar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela