viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

TURN UP THE MUSIC

Publicerad 2012-06-18 10:10:00 i Allmänt

Jag är verkligen KÄR i musik.
Jag har ääääntligen hittat en gammal låt som mina syskon lyssnade på för längesen. Den väcker minnen!
Afasi & Filthy - jobb 

Just nu lyssnar jag mest på "fest" musik. Haha vet inte varför.
Den som spelas absolut mest just nu är Fear east movement - live my life med Justin bieber 

-------------
Alla bara "åh hur kan du lyssna på justin bieber?"
Svaaaar - Jag gillar bara några låtar med honom. Jag gillar hans låtar inte honom, jag är ingen "beliber" haha.

----------------
Jag lyssnar/sjunger ofta på/till sån musik man kan sjunga till. T.ex fanfanfan (cover by) sandra lindholm, kom igen lena (cover by) sandra lindholm. Osv.
Dom låtarna väcker helt sjukt starka minnen från en tid med en tjej som jag saknar ibland.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela