viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

IGÅR

Publicerad 2012-06-15 09:14:27 i Allmänt

Igår vaknade jag av att klockan ringde på 07.20, då gick jag upp och lockade håret, sminka mig och klädde på mig.
Klockan 09.50 åkte jag mot "bollhallen" där skolavslutningen skulle hållas.
Träffade brudarna en stund innan den började, och sen gick vi in.
My hade iafl tappat sin iPhone och den hade gått sönder, så hon va inte så glad vilket jag förstår.
Sen när skolavslutningen väl började så var den faktiskt roligare och intressantare än vad jag trodde.
9:orna hade lite show oså, trevligt
Sen när det va över, samlades klassen och sa hejdå.. Kommer sakna några faktiskt annars ska det bara bli gött med lov.
Sen så när allt var över gick jag och Christin hem till mig, mamma bakade kladdkaka till oss. Mums!
Sen fixade jag Christins hår jättefint och bara pratade. Runt 4 kanske kom Wilma, vi började med att fixa hennes hår, åt och gick ut & fotografera dom. Sen gick vi ut på Storfors och bara pratade, sen vidare till my.
Typ när vi kom, kom killarna och Liza också.. Hahah! Och My va inte ens fixad... Hahaha...
Sen gick vi och åt pizza, va väl rätt okej fram tills en viss person började hålla på. Då gick jag, Wilma, Christin & oscar hem till mig och hämtade Christins väska eftersom hon skulle hem..
Sen gick vi ner till ravinen och spelade kubb, och då när personen gick kändes det jättebra och var superkul!!
Sen efter en stund kom han tyvärr tillbaka, hahah va elak jag känner mig som säger såhär...
Då skulle Wilma ändå åka hem så vi gick och köpte pizza och tog med hem till mig, och precis när vi kom hem kom hennes mamma. Då va klockan kanske 21.30?
Hade en bra dag, trots han.
Sen när jag kom hem tog jag det bara lugnt och väntade på att mamma skulle komma hem.
Jag somnade 02.00 ungefär, och vaknade nu.. Haha..

Vill bara säga att jag tycker om en boys and girls!
Liza, My, Christin & Wilma. Ni är allt för mig, och jag älskar er galet mycket.

Pusshej'


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela