viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

YEAH

Publicerad 2012-06-05 23:58:30 i Allmänt

Igår fixade jag mitt rum jätttefint igår!
Idag va det först en rätt bra skoldag, och vi fick sluta en timme tidigare! :D
Så då gick jag och Liza hem till mig och åt oså, sen åkte vi till Folke en snabbis.
Sen fixade jag mig och vidare till folkan med My & Christin.
Åt Kebabtallrik oså.
Så sitter mitt ex där, pinsamt?... Haha ja
Och så kommer det värsta pedofilen/alkolisten in dit också. Så vi typ sprang ut och sjätte oss där och åt klart. Sen Vidare till ravinen, (lekplats typ) hahah.. Där hade vi det också sjukt bra!
Sen gick vi bara på Storfors och va allmänt tuffa.
Sen gick jag och Liza hem till mig och myste ett tag :3
Så nyss följde jag henne hem, i love u3.
Har haft en kanon bra dag.
Någon bild kommer näär min telefon vill det.. Hahah
Tack alla.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela