viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

UPPDATERING

Publicerad 2012-06-09 02:53:21 i Allmänt

Idag runt 4 åkte jag ut till Folke, jag fick tag på honom, wiho!!
Så idag har jag hoppat, 60-70 bara.. Men ändå!
Sen så åkte vi hem, grillade och åt, sen kom Nora hit och spelade med mig! Gta hela kvällen.. Hahah.
23.10 åkte hon hem, då startade jag datorn och sitter nu vid Skype med världens bästa kille!
Helt jävla sjukt hur lycklig jag är med dig!!

Imorgon ska jag vara junior vakt, alltså hundvakt.
Ska kanske åka till min bror och hälsa på honom, och på kvällen ska jag försöka va med någon frivillig.
Måste plugga också, BAJS
Söndag får vi också se.
Iafl på onsdag är det klassens dag, då ska vi äta pizza & bada i basta, sjukt taggad!
Hahah fast jag kommer inte bada, usch va kallt..

Orkar inte blogga mer, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela