viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

LISTA

Publicerad 2012-06-04 14:20:35 i Allmänt

Vad har du gjort idag? - chillat
Vad skulle du vilja göra? - åka till min häst
Vad vill du ha just nu? - en pojkvän
Vad brukar du göra på helgerna? - Umgås med vänner, familj, pluggar och rider
Vad stod det i ditt senast skickade sms? - ''du är busig! ;) <3"
Vad vill du helst höra av din pojk/flickvän? - ''Jag älskar dig'' eller "du är vacker"
Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? - bli längre
Vad faller du för hos en kille? - när en kille inte är blyg, och ögonen
Vad är kärlek för dig? - väldigt mycket
Är du singel? - ja
Är du svartsjuk av dig? - nja
Är du blyg? - nej!!!
Är du ofta sjuk? - ja
Är du glad just nu? - nja..
Är du helsvensk? - jaaaaaaa
Är du kär? - jag vet inte riktigt.
Är du en romantiker? - ja, självklart
Är du känslig? - ja..
När fick du senaste ett sms? - för en timme sen typ
När skrev någon senast åt dig på fbchatten? - igår kväll
När blev du senast puffad? - igår
När ska du gå och sova idag? - när jag har smsat med honom
När åt du senast? - nyss
När vill du skaffa barn? - vet inte ens om jag vill det.
Vem umgicks du med senast? - sarah
Vem skrev senast sms åt dig? - Liza
Vem skrev åt dig på fbchatten senast? - Linus
Vem saknar du? - pappa.
Vem krama du senast? - min bror <3
Vem vill du träffa just nu? - vännerna
Vem ska du träffa imorgon? - Alla i skolan, och mamma
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - alla vänner!
Vilken film såg du senast? - vet inte.
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? - Whistle - Flo Rida..
Vilken årstid är den bästa? - Sommar
Vilken låt betyder något för dig? - när kärleken föds - sherley clamp
Vilken film minns du från barndomen? - allt bus
Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? - höger
Vilken siffra är ditt turnummer? - 12
Vilken månad fyller du år i? - Juli
Vilken festival ska du på i sommar? - Ingen vad jag vet än
Vilken festival var du på förra sommaren? - ingen
Har du varit utomlands? - Ja
Har du kysst någon riktigt ful? - Ja.. euw
Har du något husdjur? - Ja, en hund & en häst
Har du varit kär i en nära vän? - nej
Har du blivit dumpad någongång?- ja
Har du blivit sårad på sistone? - nja
Har du bra betyg? - jao

Tio sanningar om dig själv -
1. - Jag blir lätt kär
2. - Jag älskar fifa !
3. - Jag vill ha en katt
4. - Jag vill ha världens bästa pojkvän, haan
5. - Jag är beroende av min mobil
6. - Jag skulle inte orka någonting utan mina vänner
7. - Imorgon ska jag och Liza va, kommer bli grymt som vanligt B)
8. - Jag ska äta snart
9. - Jag har gjort mycket jag ångrar
10. - Jag älskar min mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela