viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

I Just Wan't To Be Me.

Publicerad 2012-06-04 11:34:30 i Allmänt

Jag får ofta frågan, hur ska den "perfekta" killen se ut och vara för mig?
*Han ska vara längre än mig

*Han ska ha fina ögon

*Han ska vara snäll och omtänksam
*Han ska inte vara för blyg

*Han ska förstå och tycka till om saker
*Han ska inte tjata om olika saker
*Han ska vara sig själv, oavsett om det är 283691 männiksor med oss
*Han ska våga pussa mig framför hans kompisar och vara stolt över mig
*Han måste faktiskt se bra ut, känns elakt men så är det
*Han får gärna ha snygg mage, haha
*Han ska ha samma musiksmak som mig alltså världens bästa ;)

*Han måste acceptera mig och mina intressen

*Han måååååååste vara trogen!
Vi ska vara som två bästavänner, som älskar varandra mer än så.
Och om världen faller ner, ska det vara han och jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela