viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

EN SÅN DÄR LISTA, IGEN

Publicerad 2012-06-06 21:47:54 i Allmänt

frågor om dig själv


Namn? Viktoria Wreder

När fyller du år? 12 Juli

Vad har du på dig just nu? Chinos, t-shirt, underkläder och kofta

Vad tycker du mest om hos dig själv? Ögonen & håret

Vem älskar du mest på denna jorden? familjen & vännerna


Fem frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men dom som vet mest är liza, my & chrillllaaaan

Vem är den roligaste av dina vänner? alla på sina egna sätt

Vem är snyggast av dina vänner? ALLA ÄR FÖRJÄVLA SNYGGA!
Vem är snällast av dina vänner? alla är sjukt snälla
Vem står dig närmast? Liza, my, christin, wilma och typ sarah

 

Fem frågor om din familj


Vem står dig närmast? Mamma eller Emil, min bror.

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nej

Vem är farligast i din familj? Haha min hund

vem sover du oftast med? min kudde

Roligaste kvällen med familjen? I söndags

 

Fem frågor om idag


Vad har du gjort idag? varit i filipstad, träffat hanna j, varit med natti, ätit osvosv

Vad ska du göra nu? Göra klart detta, sen vänta på att han ska logga in på skajjjp

Har du duschat idag? ja

Är du trött nu? njaaa, lite

Vad händer idag? plugga, skype och sova

ANNAT


Hur mår du just nu? bra men ändå dåligt

Är du hungrig nu? nee

Vad är klockan nu just nu? 21.34

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook, blogg.se.
Vad gillar du mest att göra? Ha en kanon bra kväl med brudarna, fotografera & rida

 

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast? mamma

Vem ringde du senast? liza

Vem sms:a till dig senast? Nathalie

Vem sms:a du till senast? Nathalie

Vad skrev du i ditt senaste sms? "<3<3<3"

 


MUSIK

Lyssnar du på musik just nu?
ja

Vilket är ditt favoritband/artist? oj.. olika

Vad gillar du för musik? fest musik & aukustiskt



KLÄDER

Har du fler än 4 linnen?
Ja

Har du fler än 3 jeans? aah

Har du fler än 5 tröjor? haha ja


KÄRLEK


Är du kär just nu? tror det
I vem då? L

Har du kysst någon idag? nej

Har du kramat någon idag? ja

Vem/vilka? hanna j, nathalie och mamma

Är du romantisk? ahrå

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande

Har du varit tillsammans med två samtidigt? Nej

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? nej

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 17 & 19

Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Haha nej!

Vad gillar du för stil på tjejen/killen? rolig, snäll, omtänksam, SNYGG

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela