viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

2 DAGAR KVAR TILL SOMMARLOV

Publicerad 2012-06-12 08:30:10 i Allmänt

Nu är det bara två dagar kvar av sjuan. Helt otroligt.
Fan va gammal jag börjar bli ;)

Jag är hemma, igen.. Missar fotbollscupen, kom igen nu 7A!
Mår jävligt illa och tror att jag har magsjuka eller något liknande..
Och om det är magsjukan så missar jag kanske skolavslutningen på torsdag..
HOPPAS VERKLIGEN ATT DET INTE ÄR DET!!!
Idag får jag väl bara ta det lugnt och försöka bli frisk..
Imorgon hoppas jag att jag kan gå till skolan. För klockan 15.00 har jag klipp+färg tid & efter det soltid.
Liza ska med dir då, wihooooo!
På torsdag blir det nog grillning med alla roliga vänner! Eller dom flesta iafl.
Efter skolavslutningen ska vi, alltså klassen samlas och prata lite. Efter det följer Christin & Wilma med mig hem.
Är verkligen sjukt taggad!
Älskar er alla fina vänner!!

Hade verkligen en kanooooon bra dag med Liza igår, vet att du läser det här. Älskar dug underbara och bästa du!

Orkar inte blogga mer nu. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela