viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

TJA BROS!

Publicerad 2012-05-30 20:08:33 i Allmänt

Av någon sjuk andledning är jag glad? haha.

IDAAAAAAAAG:
Dagen började med idrott, jag va kanon taggad inför fotboll så hamnade jag i det sämsta laget. BUHU.
Jag överlevde men inte så kul att förlora. haha..
Sen var det spanskaprov. Va så sjukt nervös innan, men det va rikigt lätt. SJUKT STOLT TJEJ HÄR.
Hoppas jag får ett C iafl, om läraren bedömmer så.
Den va det engelska, skulle först leka charader och sen film. soft!
Sen lunch och vardagsmortion, va ganska trevligt ffs.
Efter det skulle vi typ gå runt och kolla på 9:ornas projekt, om hitler, konsentrationsläger osvosv. Riktigt hemskt! Men bra.
Efter det va det svenska där vi hade ordtävling, och jag & jesper vann. SJUKT BRA!

Så när jag ääääntligen kom hem så åt jag, och åkte ut och red på folke. Hoppade med honom, kanon duktiiiiig!

Annars då?: Sitter här i min säng, helt forever alone och lyssnar på musik och väntar på mat & att big brother ska börjaaaaaaaaaaa.

ÄR ÖVERTRÖTT SOM FAN ASSSSÅÅ.
Bjuder på bilder sen jag och liza va osvosv
DOM FLESTA BILDERNA HAR LIZA TAGIT!
BJUDER SJUKT PÅ BILDERNA
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela