viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

HEEEEJ, FREDAG + HELG

Publicerad 2012-05-25 20:59:21 i Allmänt

Hej!
Idag var ju det planerat att jag och Liza skulle va, men det blev inte så.
Jag överlever!
När jag kom hem från en riktigt soft skoldag med riktigt härliga brudar så satt mamma, hannah och maja ute i solen och väntade på mig. Hihi så goa!
Så vi satt ute i solen några timmar och sen åt vi och åkte till Folke och fixade där lite snabbt.
Sen åkte vi hem och fikade och jag fotade lite oså.
Har verkligen fått mycket färg nu i veckan! Härligt.
Så nu sitter jag och myser i soffan med två små charmtroll och väntar på att dom ska somna och sen kolla på big brother.
Imorgon ska ju inte Liza med till fastingen tyvärr.
Men Wilma kommer hit och följer med dit, så möter vi Linnea där också. Riktigt taggad.
Får se hur länge vi blir kvar där, det märks!
På söndag ska jag till pappas grav, eftersom som det är 6år sen då. Hoppas att jag överlever det..
Inte vara deppiga nu..!

Ousshj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela