viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

24 MAJ 2012

Publicerad 2012-05-24 18:41:51 i Allmänt

Dagen började som sagt med att jag hade huvudvärk, så jag stannade hemma tills 11.30. Fram tills dess låg jag ute i solen & åt och bara chillade.
Så 11.30 gick jag hem till Liza & hämta henne och vidare till skolan.
Så var det elevensval, jag och Christin hade spanska och jobbade jättebra, HOST.
Den lektionen var slut vid 13.25 och då gick vi ut och satte oss i solen och väntade på att so:n skulle börja.
Då kommer Sandra, våran typ "extra lärare" ut och sa att vi fick sluta. Så få gick jag och Wilma hem till mig och åt pannkakor :D
Det slutade med att hon stannade här tills 17.00 för då var båda så trötta så vi orkade inte va mer, haha.
Vi har ätit pannkakor, solat, gått en promenad, ätit glass och solat ännu mer.
Sjukt bra är du tjejen!
Sen åkte jag och mamma ut till stallet och tanken var att jag skulle rida men jag orkade inte så vi kollade bara till min Folke.
När vi kom hem så duschade jag och nu sitter jag i min säng och försöker plugga, trots huvudvärken. Senare ska jag kolla på big brother.
Imorgon blir det ju ännu varmare, vet inte hur jag ska överleva.. Haha!
Men man ska inte klaga!

Och imorgon kommer som sagt Hannah & Maja hit som vi ska vara barnvakt åt. Liza ska nog komma hit och sova här då. Och på lördag blir det fastingen!!!! Taggaaaaaa

På tisdag ska mamma till mormor, men jag stannar hemma och myser med min pöjk.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela