viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

TODAY YEAH

Publicerad 2012-06-12 19:38:55 i Allmänt

Idag har jag bara tagit det lugnt, försökt blivit frisk & lyckats, läst lite om min kamera och lärt mig massor nytt och spännande!!
Imorgon ska jag gå upp en halvtimme tidigare och gå hem till Liza innan skola börjar och hämta henne, så ska vi möta upp My & vidare till skolan!
Imorgon är det klassens dag och då ska vi till basta, typ en strand/badplats nära skolan. Vi får bada om vi vill, men Fyfan va kallt!!
Så jag stannar iafl på land imorgon.. Hihi..
Vi ska typ spela kubb och sånt, blir nog bra!
Funderar på att ta med kameran men vet inte om jag orkar..

Uppdaterar sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela