viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

RÄTT OK

Publicerad 2012-06-11 17:08:41 i Allmänt

Haft en rätt okej dag i skolan, massa raster och mycket mys och skratt. HÄRLGT
Efter skolan följde jag med Liza hem, vi åt och pratade, sen gick vi till mig och myste med min hund, pratade och åt igen. Höhö..
Sen gick vi tillbaka till henne och nästan direkt åkte vill till solariumet, sitter och väntar på henne just nu faktiskt. Hihi.
Jag ska inte sola idag, det gör jag på onsdag när jag ska färga håret & klippa mig.
Då ska antagligen Liza med och hålla mig sällskap, mys!
Senare ska vi vara barnvakt till hennes småsyskon och mysa antar jag.
Imorgon har jag ingenting planerat, kanske kanske ska med My till stan. Får se.
Uppdaterar sen! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela