viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

HEY HEY HEY

Publicerad 2012-06-07 23:47:20 i Allmänt

Lyssnar på en riktigt bra låt! Värsta fest låten!
Hey hey hey pop another bottle - Laurent Wery.
Fade into darkness - Avocii. är en ny favvolåt!
Höhö..
Kom hem för en kvart sen, åt mc donalds på vägen hem och pratade med My. Va riktigt skönt att prata av sig.
Nu är jag så jävla övertrött.. HAHA..
Vafan ska jag göra för att bli trött? Hmm..
Nuuuuu: Väntar på att min gooooding ska logga in på skype, och sitter & pluggar so. Härligt.

För er som undrar, ja min bror va med om en olycka idag, har bröt axeln och ska antagligen opereras imorgon.
Han klarade sig ganska bra iafl.

Hur är det med er då?
Jag har haft en konstig men ganska bra dag. Men ändå inteeeee
Får se om jag örker upp imöra. Antagligen inte, eftersom dethär, har sjukt ont i huvudet oså.
Åker nog till min bror istället.. Fan asså..


BTW, ÄLSKAR ATT FÅ SÖTA SMS INNAN MAN SKA SOVA.
- anteckna gärna. Hahah..


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela