viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

FÖRSÖKA

Publicerad 2012-06-08 11:10:40 i Allmänt

Bara att försöka stå ut dom sista dagarna innan skolavslutningen.. Hahah men det gör jag inte..
Har bara ont i huvudet och bara typ känner mig inte bra.

Måndag är det en vanlig skoldag med vanliga lektioner.
Tisdag är det fotbollscup i skolan, jag ska faktiskt vara med! Wiho!
Onsdag är det "klassens dag" så jag tror att klassen bara ska mysa, städa osv då. Blir nog bra. Då måste jag ta ledigt en halvtimme, så jag slutar 14.50 för klockan 15.00 ska jag ner till frisören och färga håret & klippa mig.
Jag är verkligen sjukt sugen på att göra något wild and crazy med håret.. (?)
Funderar på att bli brunett! Men jag vet inte..
Älskar ju att vara blod, men är samtidigt trött på det.. Hahah...
Vill färga 2cm av topparna rosa och blåa.. Höhö.. Tror inte att mamma går med på det, men jag vill deeeeeet.
Asså gash
På torsdag är det skolavslutning fyfan va gött !!
Vi, alltså dom tuffa tjejerna.. Höhö.. Ska nog ut och äta pizza med killkompisarna!
Och senare hem till mig.
Men ah eftersom killarna är så sega så bestämmer vi mer då, haha.

¡Kommer ha en kanon bra avslutning utan alkohol och massa skit!

Vad ska niiiii göra då?
My skulle inte bort i helgen, så jag har nog något att göra.

Ha det bra! Pusshwj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela