viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

ÄNTLIGEN HELG

Publicerad 2012-06-01 21:15:45 i Allmänt

Haft värsta softa & roliga skoldagen.
Och direkt när jag slutade åkte jag och mamma till Björneborg och hämtade ungarna på dagis. Så då var det full fart!
Har varit ute nästan hela dagen med dom.
Just nu kollar vi på let's dance.
Senare blir det big brother & efter det ska vi åka hem.
Imorgon ska jag plugga & rida, städa lite kanske..
På söndag ska jag in till stan och va med Sarah & träffa Oskar en stund.
Sen runt 4-5 ska jag fira Linda, min brors flickvän.
Så nu jävlar är jag taggad inför helgen, måste bara komma på vad jag ska ha på mig på söndag.. Hehe.

Jajja, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela