viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

IKVÄLL KÖR VI PÅ MYSKVÄLL

Publicerad 2012-05-13 20:19:33 i Allmänt

Tjenare!
Jag kom nyss ut ur en varm dusch efter stallet, min häst skötte sig kanon bra som vanligt! :D
Nu sitter jag i sängen och väntar på mat, pluggar spanska, lyssnar på musik och väntar på att Liza ska komma hem.
När jag har ätiti ska jag fixa mig lite, sen ut och gå med Liza, häärligt!
Och senare blir det tv + Big Brother mys med min pingla.

Haft en kanon bra helg vekligen! 
Och nu är det inte många veckor kvar till SKOLAVSLUTNING!!!!! TAGGA :D
På Torsdag är vi iafl lediga, ska va med My då, blir nog bra. Saknar dig!!

Imorgon har vi spanska-läxförhör... Fyfan..

Hmm.. Vad händer mer? Inget speciellt.
Hoppas att ni är lika glada som jag är just nu!
PUSSHEJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela