viktoriasofiawreder

This is my blog, my life, my story, my reality.

NÖJD

Publicerad 2012-06-03 20:29:23 i Allmänt

Va med Sarah & det va verkligen sjukt bra.
ÄLSKAR HENNE!
Sen iafl åkte jag till min bror och fixade mig sen vidare till björneborg för att fira linda, hon blev iafl nöjd med sina presenter och all mat va jätte god!
Grattis Linda. Jag älskar dig!!

Så nu sitter jag i bilen påväg hem och ska åka ut och ge Folke lite mat. Sen ska jag hem och kolla bb finalen!

Uppdaterar sen, pusshej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Viktoria Sofia Wreder ♥

Jag är en tjej på snart fjorton somrar som älskar fotografering, texter, musik, hästar och mina nära och kära. Jag fotograferar med min canon eos 1100d, med tillbehör. Bloggar med min packard bell mini dator, men ofta med min iphone 4s också. Read and enjoy!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela